perjantai 21. maaliskuuta 2008

Pyjamapäivä

Nukuin pitkään ja levottomasti. Hurjan outoja unia... Pitkäperjantaini on pyhitetty laiskottelulle; ajattelu alkakoon huomenna.

Kohta siirryn kaupungin toiselle laidalle kaverini kotiin (jossa vaihdan taas yöpaitaan, ellei eilisen jeesusjutun kirjoittaja raahaa minua mukaansa linturetkelle tai muuta vastaavaa). Tämä ihanan erikoinen ystäväni on Oikea Enkeli, joka piti minut pinnalla viimeiset ajat ennen sairaalaan pääsyä, kun en enää itse jaksanut polskuttaa.

Luultavasti mietin mennyttä kahden viikon jaksoa vielä pitkään, niin paljon hyvää evästä sain hoidosta mukaani. Olen superkiitollinen niille ihmisille, jotka olivat lähellä. Vielä en ole vahva, mutta pärjäilen -

Miten sinä voit tänään?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, kiitos viestistä!
Nythän on lankalauantai ja huomenna menemme syömään veljen perheen luo.Veljeni vaimo on ortodoksi, ja pääsiäispäivä siten heille erityisen suuri juhla.
Olen käynyt keirun kaa pitkillä lenkeillä. Se on minun terapiaani.
Hoida itseäsi rauhassa, rakas ystäväinen, take care.
Minä välitän.