sunnuntai 13. huhtikuuta 2008

Ihan joka päivä?

Tällaista bloggausaikataulua on ehdotettu. Hurjan hienoa, että joku haluaisi lukea minun hullutuksiani säännöllisen useasti, mutta itseni on luvattava, että pakkopullaa en näiden rivien rustaamisesta aio tehdä.
*****
Tässäpä viikonlopun tapauksia:
*****
Perjantai-iltana en lähtenyt ulos. Usein en lähde. Sen sijaan kirjoittelin jotain liittyen muslimien seksuaalietiikkaan, ja taisinpa kiistelläkin aiheesta. Varsin viihdyttävää, oikeasti!
*****
Lauantaina kävin pitkästä aikaa visiitillä vanhempieni luona. Sisko oli salaa ottanut napakorun, ja tunnelma oli hieman kiikkerä... Mutta mielellään minä siellä käyn löhöilemässä: enää ei tarvitse osallistua edes kotitöihin, vaan tiskikoneen täyttämisen johdostakin saatetaan sanoa kiitos (^^). Vaan mitähän olisi tapahtunut, jos minä aikoinani olisin alkanut lävistää itseäni? Muistaakseni olen joskus tainnut tapella hiusten värjäyksestäkin -
*****
Sunnuntai kului leppoisasti lukien ja laulellen, illalla kävin siis kirkossa. "Kämppikseni" tuli mielenkiinnosta mukaan messuun, ja kaikkein mielenkiintoisinta oli kuulla hänen mielipiteensä siitä kaikesta. On jännittävää huomata, kuinka erilaiset ihmiset kokevat asiat eri tavalla ja kiinnittävät huomiota sekalaisiin seikkoihin. Minua parituntinen hartaudenharjoitus taas piristi, tai siis rauhoitti.
*****
Oloni on ollut melko mainio viime päivien ajan. Ensi viikolle olisi silti saatava lääkäri, sillä sairaslomani uhkaa loppua liian lyhyeen; nukun edelleen puolen vuorokauden yöunia (ja jos en, niin päiväunet ovat pakolliset), minkä lisäksi on muutama muukin konsultaatiota vaativa vaiva, tähän masikseen toki liittyvä. Siitä olen onnellinen, että epätoivo on kaikonnut. Ainakin jaksan uskoa, että jonain päivänä taas jaksan!
*****
Jakselkaahan tekin, voimienne mukaan.

Ei kommentteja: